Star light, Star bright

Apr 16
lulz-time:

Featured on a 1000Notes.com blog


My husband in the morning ♥

lulz-time:

Featured on a 1000Notes.com blog

My husband in the morning ♥

Apr 15

Check out this LOL →

"Pompeii" Get and Attack on Titan Version

This is actually really enjoyable. Almost wish this was on the radio instead

Apr 14
-confessions of a scary mommy

This woman gets me.

-confessions of a scary mommy

This woman gets me.

Apr 13

Watch "What's going on? : He-Man Attack on Titan Parody …" on YouTube →

What’s going on? : He-Man Attack on Titan Parody …:

Apr 13
hazelxfaerie:

l-i-g-h-t-l-e-a-k-s:

fabledquill:

futuresoldierketchum:

livetomakeadifference:

0ut-0f-f0cus:

This is off the Bermuda Triangle,  where 16+ ships washed up on a sand bar. The mystery is still unsolved

Actually the mystery of the Bermuda Triangle has been given a scientific explanation: methane vents which have been discovered in that region. 
Methane reduces the density of water, causing ships that would normally float, to instead sink.
Methane, when in gas form, messes with the electrical components of aircraft, causing them to fail and sometimes fall right out of the sky.
Methane also causes the water to turn a ghostly greenish color, and the “ghost ships” reported to be seen are simply green reflections of the ships that scatter the bottom of the triangle.

Fucking science, man.

so
the bermuda triangle
is caused
by ocean farts

well damn that’s cool

there’s a still a portal or something there tho i am throughly convinced


I lost it at ocean farts. XD

hazelxfaerie:

l-i-g-h-t-l-e-a-k-s:

fabledquill:

futuresoldierketchum:

livetomakeadifference:

0ut-0f-f0cus:

This is off the Bermuda Triangle,  where 16+ ships washed up on a sand bar. The mystery is still unsolved

Actually the mystery of the Bermuda Triangle has been given a scientific explanation: methane vents which have been discovered in that region. 

Methane reduces the density of water, causing ships that would normally float, to instead sink.

Methane, when in gas form, messes with the electrical components of aircraft, causing them to fail and sometimes fall right out of the sky.

Methane also causes the water to turn a ghostly greenish color, and the “ghost ships” reported to be seen are simply green reflections of the ships that scatter the bottom of the triangle.

Fucking science, man.

so

the bermuda triangle

is caused

by ocean farts

well damn that’s cool

there’s a still a portal or something there tho i am throughly convinced

I lost it at ocean farts. XD

Apr 13

identitypollution:

Levi body pillows are up! <3

Use coupon code: LASTMINUTELEVI for free world-wide shipping on body pillows till the end of today (since this took longer than intended and set our order back a day)!

I could fall asleep next to Levi every night ♥

Apr 13

ask-that-cosplay:

Wow, okay. I don’t know what to say but thank you so much for following me and keeping up with my really weird ass blog. 

➝ Prizes

1st Place:

  • Any attack on titan cosplay wig [if you don’t want a snk wig I guess we could work something out]
  • Titan pajamas! [with matching underwear]
  • SnK wallet 
  • Poster signed by Reika [I had an extra]

2nd Place:

  • A attack on titan plushie of your choice [I’m not sure if they have ALL the characters though]
  • Eren’s key necklace
  • 2 Attack on titan key chains of your choice

3rd Place [sorry this one kinda sucks I’m poor]

  • You get to choose my next snk cosplay [but take note that I won’t do some characters…. you know like connie cause I’ll never be able to pull that off]
  • My unending love maybe a hand in marriage
  • A really creative promo from me
➝ Rules
  • You MUST be following me because again this is a giveaway for my wonderful followers who actually didn’t unfollow me after seeing my face
  • Please don’t follow just for the giveaway 
  • No giveaway blogs, I’ll check. 
  • Reblog as much as you like just please don’t spam your followers
  • Ask box should be open [If winner does not respond by 48 hours, I’ll be picking a new winner]
  • Must be cool with giving me their address

Giveaway ends on AUGUST 1 [I’ll only have enough money by then]

Good luck!

Omg I wants ;3; -grabby hands-

Feb 06
Our dog is confused by clipping toe nails like &#8220;you humans do this to yourself on purpose?&#8221;

Our dog is confused by clipping toe nails like “you humans do this to yourself on purpose?”

Jan 23
Haha my dashboard finally made a funny

Haha my dashboard finally made a funny

Jan 23
asmilinggoddess:

thefuuuucomics:

cognitivedissonance:

darthmobius:

cognitivedissonance:

I have bronchitis. Thanks to the ACA, I was able to get medicine for $0. #ThanksObama

LIES.
that came from taxes I paid.

Well, let my know how much I owe you and I’ll drop a few pennies in the mail. War comes from taxes you paid, and I personally dislike the amount I pay going for that… Maybe we should check “yes” or “no” on our 1040 forms this year for allocation of tax dollars.
I’m sorry you think I’m lying, but I’m not. I qualified for the Medicaid expansion under the ACA, which is partially funded through taxpayer revenue. I don’t think the IRS mailed you a letter saying, “Nah nah nah nah naaaaaaah! This year’s tax dollars went to pay for medicine for poor people mwahahaha!” Who knows? Maybe YOUR portion of tax dollars went to a Hellfire missile that took out a village in Afghanistan. Ooh, how exciting for you!
Comfort yourself with that thought as I use my inhaler, which I would not have been able to afford without the ACA.



#gonna need obamacare to afford treatment for that burn jackass


http://m.whitehouse.gov/2012-taxreceiptLook at all the shit your taxes go to and tell me that you single handedly supported a whole poor family month after month. You didn&#8217;t.  You paid more into national defense than you did food stamps.  I&#8217;m so fucking sick and done with everyone assuming their tax dollars go to support lazy poor people instead of thinking hey maybe I&#8217;m helping that pregnant woman who can&#8217;t work and would die without her medication like I don&#8217;t know&#8230; me? I&#8217;ve worked constantly since I was 17 years old sometimes in jobs that made me downright suicidal to survive and now that I need a little help to get by I&#8217;m suddenly a lazy poor person.  People donate without blinking an eye to March of dimes, red cross, breast cancer support groups, and schools but when that money who help the same people comes from their taxes they can all suddenly fuck themselves because they&#8217;re just lazy, poor people.

asmilinggoddess:

thefuuuucomics:

cognitivedissonance:

darthmobius:

cognitivedissonance:

I have bronchitis. Thanks to the ACA, I was able to get medicine for $0. #ThanksObama

LIES.

that came from taxes I paid.

Well, let my know how much I owe you and I’ll drop a few pennies in the mail. War comes from taxes you paid, and I personally dislike the amount I pay going for that… Maybe we should check “yes” or “no” on our 1040 forms this year for allocation of tax dollars.

I’m sorry you think I’m lying, but I’m not. I qualified for the Medicaid expansion under the ACA, which is partially funded through taxpayer revenue. I don’t think the IRS mailed you a letter saying, “Nah nah nah nah naaaaaaah! This year’s tax dollars went to pay for medicine for poor people mwahahaha!” Who knows? Maybe YOUR portion of tax dollars went to a Hellfire missile that took out a village in Afghanistan. Ooh, how exciting for you!

Comfort yourself with that thought as I use my inhaler, which I would not have been able to afford without the ACA.

http://m.whitehouse.gov/2012-taxreceipt

Look at all the shit your taxes go to and tell me that you single handedly supported a whole poor family month after month. You didn’t. You paid more into national defense than you did food stamps.

I’m so fucking sick and done with everyone assuming their tax dollars go to support lazy poor people instead of thinking hey maybe I’m helping that pregnant woman who can’t work and would die without her medication like I don’t know… me? I’ve worked constantly since I was 17 years old sometimes in jobs that made me downright suicidal to survive and now that I need a little help to get by I’m suddenly a lazy poor person.

People donate without blinking an eye to March of dimes, red cross, breast cancer support groups, and schools but when that money who help the same people comes from their taxes they can all suddenly fuck themselves because they’re just lazy, poor people.